Arbejdsgrupper
Medlems- og administrationsgruppen (træffes onsdage kl. 10.00 - 14.00)
- planlægger og udfører de aktiviteter, der skal gøre SEK synlige over for kommende medlemmer
- planlægger og udfører arrangementer for nuværende medlemmer
- tager sig af alt omkring nye medlemmers optagelse i netværket
- varetager den daglige økonomi, timeforbrugsregistrering og kontingentindbetaling
- sørger for dokumentation ved rapportering til myndighederne
IT-gruppen (træffes torsdage kl. 10.00 - 14.00)
- tager sig af netværkets IT-opgaver
- støtter grupperne
- udarbejder og indfører nye IT-ønsker fra netværket
- opdaterer og vedligeholder hjemmesiden
Virksomhedsgruppen (træffes tirsdage kl. 10.00 - 14.00)
- planlægger og udfører det opsøgende arbejde over for virksomheder og kommuner i lokalområdet
- besøger udvalgte virksomheder og kommuner og fortæller om medlemmernes kompetencer og viden
PR- og marketinggruppen (træffes mandage kl. 10.00 - 14.00)
- udfærdiger skriftligt materiale for øvrige grupper, f.eks. annoncer og foldere/brochurer
- planlægger og koordinerer kampagner, pressemeddelelser, læserbreve og andre indlæg
Ved tilmeldingen til SEK tilkendegiver man, hvor mange timer man ønsker at bruge i SEK. Man kan godt tilmelde sig mere end én gruppe. Man bedes huske at give besked til tovholderne for de enkelte grupper, hvis man er forhindret i at komme.